نوشته شده توسط : globalstar

GPS سیستم ناوبری ماهواره ای است  که داده های موقعیت مکانی و زمانی را در تمام شرایط آب و هوایی با استفاده از  4 یا چند ماهواره برای یافتن گیرنده  در خطوط قابل دسترس در سر تاسر جهان فراهم می کند.

سیستم جی پی اس که برای اهداف نظامی برای اولین بار معرفی شد، برای استفاده مدنی و حقوقی در دسترس قرار گرفت.

سیستم های جی پی اس در حال حاضر در زمینه های مختلف از هواپیما به تلفن های ماهواره ای ،از ردیابی وسایل نقلیه به سیستم های مدیریت ناوگان و نقشه برداری استفاده می شود.بیش از یک سیستم موقعیت یاب در سر تا سر جهان وجود دارد.

سیستم های توسعه یافته کشورهای مختلف به شرح زیر نامگذاری شده اند:

GPS : این پروژه که پس از راه اندازی اولین ماهواره در سال 1978 آغاز شده تنها تا سال 1994 می تواند با تعداد ماهواره هایی که به 24 رسیده ، تکمیل شود.

GLoNASS :(توسعه یافته توسط کشور روسیه) این پروژه که پس از ره اندازی اولین ماهواره در سال 1979 آغاز شد تنها تا سال 2011 می تواند با 24 ماهواره رسمی نفوذ کند.

GALILEO : پروژه ای که توسط آژانس فضایی اروپا (ESA) در سال 1999 آغاز شد، مجموعا 30 ماهواره را در بر میگیرد و تا سال 2019 برای استفاده حقوقی در دسترس خواهد بود.

COMPASS-BEIDOU-2:(توسعه یافته توسط چین)

این سیستم اساسا مبتنی بر سیستم COMPASS-BEIDOU که در سال 2000 با سه ماهواره ماموریت داده شده است، این سیستم در سال 2020 با 35 ماهواره عملیاتی خواهد شد.

 IRNSS :این پروژه در سال 2006 پس از تصویب دولت هند آغاز شد و سیستم به عنوان یک سیستم موقعیت یاب  محلی طراحی شد و در سال 2016  با 9 ماهواره افتتاح شد.

سیستم ردیابی خودرو گلوبال استار




:: برچسب‌ها: ردیاب, ردیاب ماهواره ای خودرو, دزدگیر ماهواره ای خودرو, بهترین ردیاب خودرو, ردیاب خودرو, جی پی اس, دزدگیر ماهواره ای, خرید ردیاب, قیمت ردیاب, فروش ردیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: